Nieuws, plannen en een sneak peak!

donderdag 20 oktober 2016

Het is al een tijdje wat stiller op mijn blog. Dit is niet zonder reden want ik ben namelijk druk bezig met het maken van een nieuwe website. Daarnaast ben ik nog steeds druk met het maken van bestellingen en heb ik niet zoveel tijd om ook nog blogartikelen te schrijven. Jammer maar ik kom weer terug!

Vandaag verklap ik alvast mijn naam, laat ik wat zien van mijn website en vertel ik wat mijn plannen verder zijn!


Waarom een nieuwe website?

Ik ben nog steeds blij met deze kleurtjes en het ontwerp van mijn blog. Alleen wordt het allemaal teveel. Ik heb teveel thema's en ben ooit begonnen met het idee om over wonen te schrijven. Nu ik vooral veel bestellingen maak, gericht op baby's en kinderen, past de naam niet zo goed meer. Daarnaast wil ik graag een webshop openen en alles op één website onderbrengen. 
Een ander punt is dat ik momenteel teveel verschillende dingen aanbied. Nu ik steeds meer bestellingen krijg, werkt dit niet altijd heel fijn. Tijd om keuzes te maken en dus heb ik besloten om een nieuwe, frisse start te maken.


Zelf een website maken.

Ik wilde graag zelf een website maken zodat ik alles zelf kan aanpassen en veranderen. Ik heb gekozen voor het programma 'Design your dream' van Stijlvol Creatie. Dit is een online lessenserie waarin je leert om zelf je droomwebsite te bouwen. Elke week krijg ik een nieuwe les met video's en kan ik daarna zelf aan de slag. 

Vorige week donderdag was er een offline samenwerkdag in Apeldoorn. Daar ben ik ook naar toe geweest en deze dag stond in het teken van werken aan je website en het maken van foto's. 
Het fijne was dat je meteen geholpen werd bij al je vragen en dus meteen weer verder kon.
Tussen de middag mochten we genieten van een heerlijke lunch. Daar waren we ook wel aan toe want er werd hard gewerkt!

Op mijn Facebook pagina heb ik een filmpje gedeeld van deze dag!

Marleen Sahetapy was ook aanwezig. Zij is fotografe en maakte deze dag van iedereen foto's die je vervolgens weer voor je website kunt gebruiken. Hieronder zie je een kleine impressie van de foto's die gemaakt zijn. Ik vind ze super leuk geworden.  

Sneak peak!

Dan nu tijd voor de eerste sneak preview van mijn nieuwe website en het bekend maken van mijn nieuwe naam! Spannend, ik ben benieuwd wat jullie van mijn plannen vinden. Ik heb besloten om verder te gaan met de baby- en kinderkleding en accessoires, wat ik ook mooi kan combineren met het maken van kraamcadeaus. Het maken van een passend cadeau vind ik nog steeds erg leuk en lief en uniek zijn de woorden die bij mijn producten passen. Lief omdat ze voor baby's en kinderen zijn, uniek omdat ze naar wens aangepast kunnen worden.

Omdat ik ook wil blijven bloggen en mij niet helemaal vast wil leggen aan een te specifieke naam, heb ik gekozen voor.....



Ik heb zelf mijn logo ontworpen en uiteindelijk voor de kleurencombinatie mint, grijs en wit gekozen met roze accenten. 

Op dit moment zien mijn website er zo uit. 


Ik ben nu bezig om een shop aan te maken en bezig met het schrijven van mijn eerste blogartikel.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn nieuwe naam en huisstijl vinden. 

Eind november / begin december hoop ik mijn site online te zetten. Mijn shop zal nog even moeten wachten want ik wil mij eerst bij de Duitse KVK geregistreerd hebben maar als de rest klaar is, stap ik over naar mijn nieuwe, zelfgemaakte website. 

Voorlopig blijft het hier dus wat stiller maar achter de schermen wordt hard gewerkt! 

Fijne dag!

Liefs 


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs