Minialbum van Greetje

zondag 3 april 2016



Vorige maand waren er veel leuke diy projectjes rond het thema Pasen te vinden. Ondertussen kwam er in maart ook weer leuke post door de brievenbus. Vandaag laat ik de post zien die ik van Greetje ontving. Zij maakte een hele leuk uitklapboekje. Hoe deze er verder uit zag en hoe jij er ook eentje kunt maken, lees je in deze blogpost. 



De voorkant van het boekje.


 Zo ziet hij er uitgeklapt uit. 

Ik vind de kleurtjes ook erg mooi en quotes zijn ook altijd leuk om in een snail te verwerken.
Er zat een briefje bij, een zakje met wat goodies en leuke labeltjes. 


Leuke post he! 

Wil je ook zo'n minialbum maken? Ik kreeg van Greetje de link naar het YouTube filmpje van Stampin'Up! Lach, stempel & geniet. Daar kun je precies zien hoe dit gemaakt is. 

Wat ik naar Greetje stuurde zie je de volgende keer. 

♥ veel liefs en creatieve snailmail groetjes ♥



4 opmerkingen :

  1. Leuke kleurencombinatie's en ik hou ook van zulke quotes.Ben benieuwd wat jij verstuurd hebt maar mooi gaat dat in elk geval zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een leuk uitklapboek ..dat was een hele leuke post in
    je brievenbus ....ben benieuwd wat voor moois jij gestuurd hebt ..
    heel veel groetjes en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige snailmail,en mooi kleuren bij elkaar gekozen1
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs