Binnenkijken ♥7 Kerst

zaterdag 19 december 2015

Dit keer kijken we binnen bij....ons! Ik heb ons appartement deze week versierd met lichtjes en kerstaccessoires. De boom ontbreekt dit jaar, maar dat maakt het niet minder gezellig. Vandaag weinig tekst en veel foto's!
Kijk je mee?


\
In de keuken heb ik paarse accessoires. 
Aan onze bartafel zitten wij vaak. 

In de woonkamer vind je kleuren: wit, blauw, grijs, zand, hout.
Omdat de keuken apart is, kan ik hierdoor makkelijk twee verschillende
kleuren gebruiken. Erg handig omdat ik roze/paars ook leuk vind.

Deze takken vervangen dit jaar de kerstboom. 
Op de plek waar nu mijn zelfgemaakte tekstbord voor oma staat, wil ik nog een
kerst/winter tekstbord maken. Ik hoop dat ik daar dit weekend aan toe kom.



De kerstboom en vogeltjes kocht ik op de kerstmarkt. 
De houten decoratielijst heb ik zelf gemaakt en nu gevuld met een paar takjes groen.
Lees hier hoe jij ook zo'n lijst kunt maken. 

De bloemen op de vensterbank hebben ook lichtjes gekregen. 

Onze woonkamer, klein maar fijn!
En nu extra gezellig met alle kerstlichtjes. 

Op de Facebookpagina van Cosy by Cindy loopt een winactie.

♥Veel Liefs♥





3 opmerkingen :

  1. Wat ziet het er gezellig en sfeervol uit bij jou in huis!
    Heerlijk om er 's avonds te zitten lijkt me ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw,ziet er heel gezellig uit,echt mijn smaak!
    dat zelfgemaakt tekstbord is ook heel mooi,en mooie tekst
    groeten uit belgie van Debora en geniet van de feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zeg! Zo zou ik het ook graag willen, maar bij ons is het altijd rommelig hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs