Hoera het is zomer!

zaterdag 11 juli 2015

Is het bij jullie ook steeds zo lekker weer? Hier is het de laatste weken vaak mooi weer. Afgelopen week was het zelfs een dag 's avonds nog 30 graden. Te mooi eigenlijk om aan mijn blog te werken of andere creatieve bezigheden bezig te zijn. En aangezien we in augustus ook nog 3 weken op vakantie gaan, heb ik besloten om tot eind augustus een zomerrooster te hanteren. Dit houdt in dat er tot eind augustus nog maar 1x per week (op zaterdag) een blogpost online komt.
Op deze manier hoef ik mijn artikelen niet af te raffelen, kan ik mijn reis voorbereiden, artikelen klaar zetten voor als ik op vakantie ben, genieten van het mooie weer en ondertussen krijgen we in juli ook nog veel bezoek!

Ga jij nog op vakantie? Wij gaan 3 weken rondreizen in Zuid Afrika! Daar heb ik echt heel veel zin in!

♥Veel Liefs♥


1 opmerking :

  1. Alvast een hele fijne vakantie toegewenst! Hier ook prachtig weer gehad, nu even regen maar dat was wel welkom voor de tuin!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs