Giveaway labels en partyprikkers

vrijdag 1 mei 2015




De eerste giveaway van Cosy by Cindy is een feit!

Door de instaswap, ben ik helemaal in de inpak en cadeau modus geraakt.
De afgelopen week heb ik mijn silhouette veel gebruikt om cadeaulabeltjes te maken. Ik had echter zoveel ideeën en wilde alles uitproberen, dus zijn het er best veel geworden. Teveel voor mijzelf dus heb ik besloten om mijn eerste giveaway te houden!

Wat geef ik weg?

- een setje partyprikkers (blauw/grijs/wit of zwart/wit/grijs)
- 6 cadeaulabeltjes naar keuze

Als je gewonnen hebt, mag je 6 labeltjes uitkiezen die op deze blogpagina staan en stuur ik die samen met de partyprikkers naar je toe.

Ik verloot via Instagram en via Facebook een setje.
Je mag bij allebei meedoen en maak je 2x kans!
Op 8 mei maak ik de winnaars bekend.

Hoe doe je mee?

Facebook
Like de pagina Cosy by Cindy en reageer onder de foto met een berichtje dat je meedoet.

Instagram
Deel de foto en gebruik @cosybycindy en volg Cosy by Cindy


 
De partyprikkers heb ik
twee verschillende setjes gemaakt
 


 
Alle labeltjes heb ik zelf ontworpen en gesneden met de silhouette cameo.
 
 
Alleen de labeltjes die je hierboven ziet, heb ik niet zelf
gesneden. Deze had ik nog liggen.
 

 
 


 
Dus ik zou zeggen doe mee en wie weet zijn ze straks van jou!
 
Veel liefs

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs