Instaswap ♥1 - mijn gemaakte swap

zaterdag 25 april 2015

Cadeautjes geven en cadeautjes ontvangen, wie vindt dat nou niet leuk?
Misschien heb je het wel voorbij zien komen op instragram, de hastags met instaswap. Ik doe voor het eerst mee aan deze trend en ben de laatste weken veel aan het knutselen geweest voor de instaswap springedition. Vandaag laat ik zien wat ik gemaakt heb.



Wat is instaswappen nou eigenlijk?
Een swap is een "uitwisseling" van cadeautjes. Je wisselt aardigheidjes uit met iemand anders. Je maakt of koopt een aardigheidje voor je swapppartner en verstuurt dat op de aangegeven datum met de post. Je swappartner krijg je toegewezen en je ontvangt de naam, het adres en het Instagramaccount. Je kunt kijken naar het account en wat voor foto's er op gepost worden.
Dit jaar worden alle pakketjes op 1 mei verzonden en vanaf dan zullen er veel "happypost" op IG te zien zijn. Spreading some kindness zeg maar.



Wil je meer informatie? Kijk op http://instaswap.nl/

Ik heb een paar kleine cadeautjes gekocht en ook wat dingen zelf gemaakt. Daarna ben ik alles leuk in gaan pakken. Mijn swapmaatje houdt voornamelijk van zwart/wit en dierenprint. Omdat ik zelf van kleur houd, heb ik het een beetje gecombineerd. Nu april bijna voorbij is, en het bijna op de post gaat, wordt het tijd om wat van mijn swap te laten zien!


Waxinelichtjes versierd met washi tape. Heel makkelijk om te doen en het ziet er meteen veel leuker uit.

Knijpers en een notitieboekje versierd met dierenprint. Ik heb hier décopatch voor gebruikt.



Ik vond het ook wel leuk om er iets uit München bij te doen. Ik heb een chocolade reepje gekocht en een kaart van München. Op de foto zie je nog stickers die ik ook gebruikt heb voor mijn swap. Ik vond het wel leuk om er ook een aantal cadeau te geven.





Natuurlijk heb ik ook weer gebruik gemaakt van de silhouette. Ik heb voor het eerst gewerkt met de sketchpennen. I.p.v. het mesje, stop je een pen in de houder. Normaal gebruik je de silhouette om te snijden maar met de pennen kun je hem ook laten tekenen. Je gebruikt daarvoor speciale tekenbestanden. Ik vind het echt superleuk! Eerst geef je de silhouette de opdracht om te tekenen en als dat klaar is, ruil je de pen om voor het mesje en kun je je bestand uit laten snijden. Ik heb hiermee de cadeautjes versierd.





 Nog een paar cadeautjes


Alles in een doosje gedaan, die ik van binnen en van buiten versierd heb. Deze pak ik in met pakpapier en dan kan hij op de post. Het toeval wil dat ik dinsdag in Nederland ben dus neem ik hem mee en doe ik hem daar op de post. Dan heeft ze hem iets eerder maar weet ik zeker dat hij er op tijd is en het scheelt ook weer in de kosten. Twee vliegen in één klap noemen ze dat toch?! Nu maar hopen dat mijn swapmaatje er blij mee is.

En dan wachten tot mijn swap bezorgd wordt! Ik ben heel erg benieuwd! Natuurlijk zal ik daar ook foto's van maken en met jullie delen. Klik hier om mijn gekregen swap te zien!

Fijn weekend!
Het weer is hier heerlijk dus straks lekker even eruit.


♥ Veel Liefs ♥






2 opmerkingen :

  1. Oh wauw je hebt hem al af!
    Ik moet nog hard bezig deze week...
    Daarnaast ook nog druk voor school dus dat is wat lastig. Maar goed het lukt vast.
    Toffe cadeautjes en zo leuk ingepakt!
    De uil is ook mooi geworden zeg.
    Ben benieuwd wat jij krijgt.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal. Daar wordt je swapmaatje vast heel blij van. En het werkje met de sketspennen zijn ook super.
    Ik ben nog steeds aan het sparen voor de Sil. XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs